تکست اهنگ یکی هست مرتضی پاشایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تکست اهنگ یکی هست مرتضی پاشایی
نوشته شده در چهار شنبه 8 آذر 1391
بازدید : 296
نویسنده : AmiRez

 يكي هست

يكي هست تو قلبم كه هر شب واسه اون مي نويسم
اون خوابه نمیخوام بدونه
واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار
دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه
پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
یه روز همین جا توی اتاقم
یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست
میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
می ترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها خدایا
کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمی یاد انگار
یه روز همین جا توی اتاقم
یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست
میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
يكي هست تو قلبم كه هر شب واسه اون مي نويسم
اون خوابه نمیخوام بدونه
واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه
پراز اشک باز کسی اونو نمیخونه



:: موضوعات مرتبط: تکست موزیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








90tarh.ir
90tarh.ir